فروشگاه آنلاین فایل

فروشگاه انلاین فایل با فروش محصولات متنوع و جشنواره های فصلی

فروشگاه آنلاین فایل

فروشگاه انلاین فایل با فروش محصولات متنوع و جشنواره های فصلی

فروشگاه آنلاین فایل
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

شناخت عوامل مؤثر در گرایش نوجوانان به فرهنگ بیگانه بین دانش آموزان دختر و پسر

پایان نامه بررسی و شناخت عوامل مؤثر در گرایش نوجوانان به فرهنگ بیگانه بین دانش آموزان دختر و پسر دوره دبیرستان

 فرمت ورد  

مبلغ قابل پرداخت 8,100 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 9,000 تومان


فصل اول: مقدمه

بیان مساله

اهداف تحقیق اهمیت مساله

 تعاریف اصلاحات مهم

تعریف عملیاتی اصلاحات

فصل دوم: پیشینه تحقیق

پیشگفتار

تعریف، ابعاد و اجزای نگرش

مقایسه بین نگرش و مفاهیم مشابه

تاریخچه گرایش به فرهنگ بیگانه در کشورهای اسلامی

بیان مساله

مادر عصر انقلاب ارتباطات قرار داریم ، عصری که در آن «دهکده جهانی مک لوهان » ، تحقق یافته است. امروزه برخلاف گذشته، وقتی حادثه ای اتفاق می افتد، انعکاس و حوزه انتشار آن به محل وقوع حادثه محدود نیست. بلکه فراگیر و جهانی است و نتایج «دهکده جهانی» کوچک شدن دنیا و پیدایش تعلق جهانی داده های خبری و حوزه انتشار و پیدایش همسایگی در بین ملتها، مانند همسایه های دیوار به دیوار است. به علت تماس مستقیم و غیرمستقیم افراد جوامهع مختلف انسانها به سادگی در برابر الگوهای فرهنگی مختلف قرار می گیرند. در عصر امواج، فرهنگ ها و ارزشها، به جای حمل به وسیله کتابها و نشریات سوار بر امواج در اختیار بشر قرار می گیرند. امواجی که بدون وقفه وبدون هیچ اذنی مرزهای جغرافیایی و کشوری و خانوادگی را در هم می شکنند و به درون زندگی انسانها وارد می‎شوند و بسته بودن مرزهای کشور، و دربهای منازل مانع و رادعی برای ورود به درون و اندرون خانه ها محسوب نمی‎شودحال اگر فرهنگ و الگوهای فرهنگی ارائه شده، توسط امواج ماهواره ای رادیویی و تلویزیونی، با ارزشها و الگوهای فرهنگ خودی تضاد داشته باشند و در جامعه نیز خلاء فرهنگی وجو داشته باشد و ارزشهای حاکم بر جامعه نیز با ارزشهای اسلامی - ملی، هماهنگی نداشته باشند، این عوامل موجب تعارض و سردرگمی افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان گشته، زمینه فرهنگ پذیری و تحول فرهنگی و گرایش به فرهنگ بیگانه و غربگرایی فراهم گشته که در صورت تشدید آن، به بیگانگی از خود و غربزدگی منجر می گردد.

فروش ویژه مانتو پانچ بافت زمستانی



مانتو پانچ بافت زمستانی. طراحی زیبا و کیفیت بافت بی نظیر، ارائه شده در رنگ بندی های مختلف. هدیه ای مناسب برای خانم های شیک پوش و مشکل پسند. این مانتو پانچ به صورت فری سایز و در سه رنگ مشکی، کرم و سورمه ای عرضه شده است. شما می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 77000 تومان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی