فروشگاه آنلاین فایل

فروشگاه انلاین فایل با فروش محصولات متنوع و جشنواره های فصلی

فروشگاه آنلاین فایل

فروشگاه انلاین فایل با فروش محصولات متنوع و جشنواره های فصلی

فروشگاه آنلاین فایل
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
مبدل تشدید کننده بسامد پیوندی با استفاده از یک کلید دو سوه Gen AC برای کاربردهای نیروزایی نوری با کارآیی بالا 
چکیده: 
این مقاله به بررسی یک مبدل تشدید کننده بسامد پیوندی جدید با انتقال روان، بین چندین حالت اجرایی می پردازد. با اضافه کردن یک کلید دوسویه ac، مبدل تشدید کننده با کارایی بالا که درحالت رسانش گسسته اجرا می شود، حالا ترکیب شده است با یک مبدل تغییر ماز داده و یک مبدل تلفیق شده- پهنای پالس به جهت فراهم آوردن کارآیی بالای تبدیل مقدار زیاد نیرو دریک ولتاژ ورودی بالا که در وسعت بزرگی اجرا می شود با کمک تکنیک های ساده و مکان شناسی. درابتدا مکان شناسی توضیح داده می شود و حالت های اجرایی مبدل، سپس کنترل کننده های مداربسته با ولتاژ ورودی بالا برای حالت های مختلف اجرا طراحی می شوند و یک تکنیک انتقال روان معرفی می شود که از یک برنامه تغییر بسامد با دو-حامل استفاده می کند.نتایج آزمایشی ارائه شده جهت تشخیص سیستم معین با استفاده از یک مدل 300 واتی که به دست آورد 5/97 % کارایی اندازه گیری شده کمیسیون انرژی کالیفرنیا با یک ورودی 30 ولت که شامل تمام از دست دادن کنترل (اُفت کنترل) بود. 
 
 
 
 
موارد راهنما: مبدل PWM، تشدیدکننده بسامد پیوندی، مبدل نیروی dc-dc ایزوله، ریزمبدل، نیروزای نوری (PV)، بهبود دهندۀ نیرو، مبدل تشدید کننده.
دانلود - 18000 تومان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۴
مدیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی